med hopp om en blommande vår 2013

Jag känner optimism och glädje i att få peta ner tulipanlökar och plantera perenner i rabatten. Flox och Höstanemon blidde det.  
Lavendelrabatten går det trögt för, men det ska allt bli nåt av den tillslut. Tänker minsann täcka jord och slänga ut nån duk och lägga på vita stenar... Det ska bli fint. och det kommer dofta ljuvligt!!
Bokharabindan i Lyckebo växer nåt fantastiskt. Jag har pratat och petat, vattnat och rensat fullöv. Nästa sommar hoppas jag på en hel vägg av skönheten.
 



/Lovisa

Kommentarer
Postat av: maja-STYLE & LIFE by Leia

Oj va jag borde se till att få alla rabattgrejjer gjorda. Har ju planerat precis samma blommor som er dessutom...flox, höstanemon och lavendel:) Skippar tulpanerna dock...får bli ett annat år.

kramar

Svar: vi väntar och längtar... tills vi får njuta av vårat slit..
[email protected]

2012-09-22 @ 21:35:42
URL: http://styleandlifebyleia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julias vardag

krickelin krickelin

Sammy rose

Sandy in the sky with diamonds

Hanna Hellqvist

Annika Norlin

Extra allt

Fine dage

Johanna VINTAGE

Angle at my table

smilerynker

AprilApril

Isabelles blogg

Doredoris

fingerspitzengefuhl

pellas pärlor

trasselfofs

hannanonien

RSS 2.0