valnatt och VAB

 
Vabb-tider. Ungarna hostar så de nästan spyr. Kanske meningen att jag ska valvaka inatt då... När jag inte ska upp och köra bil tidigt i morgonbitti.
 
Vi har varit borta länge från bloggen, Annika och jag. Hösten, som sagt, och jobb och ungar. Instagram har tatt över litegranna och vi påtar med vårat skrivprojekt. 
 
 
Vi har firat höstlov, vart på Alfons Åberg på bio, klätt oss läskiga och söta. Jag har blivit bjuden på fantastisk födelsedagsmiddag på FRANK av vår modell Linda, som ni kan se iförd fina kläder i shoppen. Maten på FRANK är förövrigt LARVIGT god. Varenda tugga är en njutning. SERIÖST!! Med tillhörande vinpaket och en meny med två förrätter, huvudrätt och efterrätt.... myyy god!!
 
Jag har gått ut på krogen och stört mig nåt kopiöst över den vidriga housemusik som tuggar sönder alla låtar. Å sen har jag fått en ny kärlek, iPAD. Ljuvlig kreation. Och det kickar så fint ihop här hemma nu med vår vän Mac. I love it!!
 
 
/Lovisa
 
 
 
 
 
 

November november

Fasiken va död den varit bloggen.... Hösten har greppat oss och tatt kreativiteten som gisslan.

  • ATT LETA FINNA OCH INREDA HUS
  • FILM & TV & BÖCKER
  • FOTOGRAFIER
  • GENUS och FEMINISM
  • HEMMA HOS
  • LIVET
  • MILJÖN VÅR
  • MIN MORFAR OCH JAG
  • MUSIK
  • Roadtrips
  • SAMLARE
  • TIPS OCH IDÉER
  • TRÄDGÅRD och BLOMSTER
  • UNDERBARA VEGETARISKA MATEN
  • VECKANS FEM...
  • VINTAGE OCH LOPPIS
  • jul i våra hus
  • RSS 2.0