life at this moment


det är så här fint det kan se ut en kväll på vischan där vi bor.
och det alldeles alldeles nära tills att äppelträden i vår trädgård tänker blomma vitt...
och i trädgårdslandet har salladen börjat växa lite..
tulipanrabatten mår finimang och en stark lila har kämpat sig genom lerig jord...
och jag... jag tänker att det är fint att det är maj.. och längtar till lata sommardagar (läs projektspäckade sommardagar) och bad. I år ska jag bada alldeles för mycket och jämt! Så jag blir russinfingrad! Det ska jag!
/Lovisa
( i-phone/instagram. jag heter teklagurlie. bli min vän så blir jag din!!)

Kommentarer
Postat av: Erika

Det är bra härligt med vischan. Och jag ska leta upp dig på IG pronto. Ses där :-)

2012-05-10 @ 11:29:22
URL: http://www.poppelstore.se/bloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julias vardag

krickelin krickelin

Sammy rose

Sandy in the sky with diamonds

Hanna Hellqvist

Annika Norlin

Extra allt

Fine dage

Johanna VINTAGE

Angle at my table

smilerynker

AprilApril

Isabelles blogg

Doredoris

fingerspitzengefuhl

pellas pärlor

trasselfofs

hannanonien

RSS 2.0