Jag tog bilen ut på vägarna....

....körde lite hit och lite dit. Kanske lite för fort ibland. Håkan sjöng för mig och jag skränade med. Ibland skulle jag vilja fortsätta. Bara köra vidare. Bort. Iväg.
Ibland är tankar gift och ibland släpper de inte sitt grepp.

/Lovisa


"Vad jag bryr mig om är att du kallar på mig även om jag inte kommer tillbaka till dig/Vad jag bryr mig är att höra dig andas, veta att du är nära/Förlåt, nu slutar jag/Vad jag bryr mig om är att du kallar på mig även om jag inte kommer tillbaka till dig/Säg nånting, säg nånting?"

Kommentarer
Postat av: Villa Viola

Ibland brukar jag ta ett djupt andetag och säga högt "nu släpper jag det här". Men sen kommer tankarna tillbaka iallafall. Envisa. Kram

2011-06-22 @ 22:16:27
URL: http://www.sofiesvillaviola.blogspot.com
Postat av: Anonym

ja hur sjutton gör man egentligen....man är som helt infekterad...grr.

kram

lovisa

2011-06-22 @ 22:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julias vardag

krickelin krickelin

Sammy rose

Sandy in the sky with diamonds

Hanna Hellqvist

Annika Norlin

Extra allt

Fine dage

Johanna VINTAGE

Angle at my table

smilerynker

AprilApril

Isabelles blogg

Doredoris

fingerspitzengefuhl

pellas pärlor

trasselfofs

hannanonien

RSS 2.0