Att köra och att läsa



Jag kommer spendera en hel del i bilen framöver. Tre dagar i veckan tar jag Lupon mellan hufvudstaden och vishan. Till bilen har jag inhandlat en bilstero som jag med lite knix kopplar till min Samsung Crap-phone. Högtalarna sprakar och har sig lite granna och ska tids nog röstas ut, men än så länge får de duga.



Och så var det tiden. Som ska fyllas. Två timmar om dagen, tre dagar i veckan. Jag tänker P3 och jag tänker underbar svensk reggae och Håkan Hellström. Men så tänker jag också talböcker. Liksom förena nytta med nöje. Köra bil OCH "läsa" böcker!

Jag har fått ihop några talböcker jag ska lyssna på. Här kommer startfemman...( 2,5 av böckerna har jag redan läst, gissa vilka...)



*    Mig äger ingen  av Åsa Linderborg läst av Katarina Ewerlöf
*    Jack Ulf Lundell inläst av Jonas Karlsson
*    Det andra könet Simone de Beauvoir
*    Det andra målet & Den perfekta vännen av Jonas Karlsson (också inläst av Jonas själv)

Vilka böcker ska jag komplettera med minne månne? Jag har gott om tid minsann. Till att läsa.

/Lovisa

ps. Jag väntar även på att en alldeles speciell ljudbok ska laddas ner... Ett stycke självhjälpsbok minsann. Mindfulness, lyder rubriken och det är kanske nåt för mig har jag förstått.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julias vardag

krickelin krickelin

Sammy rose

Sandy in the sky with diamonds

Hanna Hellqvist

Annika Norlin

Extra allt

Fine dage

Johanna VINTAGE

Angle at my table

smilerynker

AprilApril

Isabelles blogg

Doredoris

fingerspitzengefuhl

pellas pärlor

trasselfofs

hannanonien

RSS 2.0