lycka är att få bocka av på attgöralistan... några projekt är klara

Projekt som under veckan blivit klara är:

Ungens dockskåps-TV är limmad och har fått en testbild utskriven från worldwidewebben.



En rosa skoltavle-tavla. Fyndade en kotavla, penslade duken vit och gav den till ungen att måla på och målade ramen rosa (blandade badrumsfärg som blitt över med lite av ungens temperafärg). Och så lite finputsning och voila!


En annan tavla (anar jag en psykos) som också den fick bli vitmålad för ungens framtida konstskapande. Ramen ger rättvisa åt mitt senaste fynd. En (vad-det-nu-heter) lägenhetsports-tavla. Med tavlan fick jag en hel ask med bokstäver och tanken är att vi ska ändra budskap/visdomsord/meny/ordspråk med humöret. Det här första "humöret" får jag skylla på sambon min.



/Lovisa

Kommentarer
Postat av: DoreDoris

Åh en lägenhetsportstavla letar jag efter...

2010-03-03 @ 17:18:40
URL: http://doredoris.blogg.se/
Postat av: lovisa

ah, är det sant. vad skulle du göra med din?

jag fick lite trä över som jag satte fast annat tyg på och ramade in. några vänner ska få i inflyttningspresent, jättefint! = )

/Lovisa

2010-03-03 @ 20:46:19
URL: http://itsallvintage.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julias vardag

krickelin krickelin

Sammy rose

Sandy in the sky with diamonds

Hanna Hellqvist

Annika Norlin

Extra allt

Fine dage

Johanna VINTAGE

Angle at my table

smilerynker

AprilApril

Isabelles blogg

Doredoris

fingerspitzengefuhl

pellas pärlor

trasselfofs

hannanonien

RSS 2.0