Människor jag skulle vilja vara mer som, del 2

Hanna Hellqvist. Egentligen skulle jag inte alls vilja vara som hon är. Hon verkar röka, dricka, stanna uppe till 5 varje dag och allmänt vara ungefär som jag var när jag var 25 (men jag rökte inte så mycket, bara liiite, och jag var ju såklart ingen firad journalist) och det var ju MINST 6 år sen. Men just idag efter att ha läst hennes krönika önskade jag att jag hade lite av hennes mod och vilja att skriva om viktiga personliga saker. Fan så bra. I love you Hanna. Idag iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julias vardag

krickelin krickelin

Sammy rose

Sandy in the sky with diamonds

Hanna Hellqvist

Annika Norlin

Extra allt

Fine dage

Johanna VINTAGE

Angle at my table

smilerynker

AprilApril

Isabelles blogg

Doredoris

fingerspitzengefuhl

pellas pärlor

trasselfofs

hannanonien

RSS 2.0