hösten

Hösten blir bra. Jag tror det. Jag har så många tankar. Så mycket jag vill göra. Dricka rödvin och se alla Mad Men-avsnitt jag kan komma över. Och även se Dexter och nya Treme såklart. Älskar TV-serier. På box. Och vi ska laga chilirätter av den egenodlade och på kvällarna (och på dagarna om jag behöver bli lite glad) ska jag tände mina nya kulörta lyktor i sovrummet. Jag ska åka på loppis med min Lovisa och kanske fynda något lika fint som den extremt heterosexuella tavlan ni kan se i ena hörnet ovan, som jag hittade på en hemma-hos-loppis häromveckan. Jag ska läsa läsa läsa och jag ska vara med och anordna fin festival med några fina vänner. För fjärde året i rad. Och ungen ska få kramar och pussar och rida på axlarna och ibland ska vi ta en dag ledigt från förskolan och bara vara. Ungen och jag.

Och jag ska göra precis det jag själv vill och inte sådant jag tror andra förväntar sig av mig. Så det så.

/Annika

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej



I Looove Host ochso.

It is soo nice to light the candles now the light is fading earlier...and snuggle under a blanket on the sofa and get cosy with the children...we love to watch a good film too.

Happy 'loppis' shopping at your garage sale

You must show us what you find

Lycka Til

LOVE PEACE enJOY

Kram

Julie x

2010-08-28 @ 17:41:06
Postat av: krickelin

Härlig inställning :) Jag ska också se alla Mad Men-avsnitt.

2010-08-28 @ 20:41:51
URL: http://krickelin-krickelin.blogspot.com
Postat av: LeiaMia

Ååååh vad härligt du får det att låta! Det är ju precis så man ska ha det på hösten... nu börjar till och med jag längta! Fast idag skiner ännu sommarsolen och jag ska nog lägga mig en stund i solstolen...

2010-08-29 @ 11:04:25
URL: http://leiamia.blogg.se/
Postat av: Anna

Good for you! Det låter sannerligen fantastiskt. Tycker alltid det är lite skräckblandad förtjusning när hösten kommer. Det bästa att man får lov att relaxa :)

2010-09-09 @ 10:20:05
URL: http://kulturgryningen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julias vardag

krickelin krickelin

Sammy rose

Sandy in the sky with diamonds

Hanna Hellqvist

Annika Norlin

Extra allt

Fine dage

Johanna VINTAGE

Angle at my table

smilerynker

AprilApril

Isabelles blogg

Doredoris

fingerspitzengefuhl

pellas pärlor

trasselfofs

hannanonien

RSS 2.0