jag fick ett litet randigt paket i brevlådan...

Idag, en fin dag. Jag klädde på mig min pippigula rock och tog lilla ungen i vagnen och gick med den cyklande stora till förskolan. Katten Ernst vill gärna följa med, men stannade tillslut i trädgården.

Väl hemma, fann jag i brevlådan ett litet paket. Hade jag bott i Sumpan hade jag fått en avi och behövt gå och hämta paketet på tobaksaffären, men nu låg det där i vår vita brevlåda (hmm borde skaffa oss en finare....). Däri låg ett svartvit-randigt paket. Med avsändare; Julia.

Och inte nog med lyckan av att få ett paket. Paketet var ljuvligt för ögat. En fin liten plastask innehållandes tre förlorade Ticka-beslag ( nu har jag så många som jag behöver). Men det fantastiska var att den lilla asken spred en ljuv doft av Doktor Westerlund och att det också låg ett litet fint bokmärke i. Julia, kan konsten att göra en skickning på posten till en skatt. Jag blev så himlans glad. Jag utropade ett förundrat Åhhhhh i min ensamhet i köket. Och log inom och utom mig. Och jag ska fira det med att ikväll skruva upp alla beslagen. Du kommer alltid finnas i vårat kök nu Julia, tillsammans med Robert på väggarna. Det blir finemang.

Tackar så fantastiskt mycket!

Kram från Lovisa

Kommentarer
Postat av: julia

Jamen, det var precis så jag tänkte. Att det nog skulle komma direkt i brevlådan och att du skulle gilla doften i lådan. :) Vad bra!

Den där Robert måste jag fundera över. Jag blev allt lite kär. och det är inte så ofta det händer... :P



Kram tillbaka Lovisa

2010-04-15 @ 18:55:55
URL: http://www.juliasvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julias vardag

krickelin krickelin

Sammy rose

Sandy in the sky with diamonds

Hanna Hellqvist

Annika Norlin

Extra allt

Fine dage

Johanna VINTAGE

Angle at my table

smilerynker

AprilApril

Isabelles blogg

Doredoris

fingerspitzengefuhl

pellas pärlor

trasselfofs

hannanonien

RSS 2.0