once you pop you can´t stop


Alltså har ni prövat att rosta pumpakärnor i torr stekpanna? Gör det! De poppar till som ett litet popcorn och blir helt galet goda på till exempel en sallad gjord på gårdagens pastafjärilar, färsk spenat, smulig fetaost, marinerade quornbitar, körsbärstomater och balsamvinäger. För så ser min lunch ut idag.

Inmundigas i trädgården. För solen skiner idag. Och ska banne mig göra det ett slag nu. Tycker jag. Som just kommit hem från Kaliforninen. Mer om det en annan gång. Den rosa skålen ovan köpte jag för övrigt där borta. På andra sidan jorden.

/Annika

Kommentarer
Postat av: vintageRetroPrinsessa

Mums för goda sallader :)



ha det finast

2011-05-13 @ 09:07:03
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julias vardag

krickelin krickelin

Sammy rose

Sandy in the sky with diamonds

Hanna Hellqvist

Annika Norlin

Extra allt

Fine dage

Johanna VINTAGE

Angle at my table

smilerynker

AprilApril

Isabelles blogg

Doredoris

fingerspitzengefuhl

pellas pärlor

trasselfofs

hannanonien

RSS 2.0