två snabba loppisfynd!

Igår när jag var på väg hem från mitt sista arbetspass innan semestern ramlade jag på ett litet loppisbord på Medborgarplatsen. Höll nästan på att gå förbi men något drog mig ändå dit. Såklart. Loppoholic som man är.
Detta blev mitt på mindre än en minut:

En helt underbar Kokum-kaffekanna, 60 kr. Ja, jag kan meddela att kaffet smakade extra gott sen till efterrätten i kvällsolen på terrassen.

En somrigt gul Gefle-kruka, 45 kr. Jag smygsamlar på dessa fina, men de brukar vara så dyra så jag hoppar oftast över dem. Men nu slog jag till!

Japp, lite snabbloppisshoppning och nu en lång skön semster. Livet är bra fint hörrni.

/Annika




Kommentarer
Postat av: pippilotta

grattis till fynd och semester!

2011-07-07 @ 13:12:51
URL: http://kollijox.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julias vardag

krickelin krickelin

Sammy rose

Sandy in the sky with diamonds

Hanna Hellqvist

Annika Norlin

Extra allt

Fine dage

Johanna VINTAGE

Angle at my table

smilerynker

AprilApril

Isabelles blogg

Doredoris

fingerspitzengefuhl

pellas pärlor

trasselfofs

hannanonien

RSS 2.0