min unge tappade sin prisma

vi var på loppis, lillungen och jag. Han hittade en rund glasprisma som han tyckte var fin. Vi köpte den för en femma och han höll den hårt i handen. När vi hade ätit en fantastiskt god lunch på restaurangen MÅNS OLS i Sala spatserade han stolt iväg emot bilen. Men så tappade han greppet om prisman. Och den for i backen och rullade ner i vattnet med ett plums. Han blev så ledsen min lilla unge. Inte så att han grät, utan mer sorgsen och sa: Borta! Vi tittade på prisman där nere på botten. Jag försökte nå ner men det gick inte. Det var allt lite sorgligt...







/Lovisa

Kommentarer
Postat av: Emma

Nämen :( det är nästan värre när de inte blir så där ledsna så de gråter. Man får så ont i hjärtat när man känner de smås besvikelse. Vore jag bara ett uns blödigare än vad jag redan är så skulle jag gråta i sonens ställe när han inte gör det själv.

2011-12-07 @ 11:25:08
URL: http://emmatherese.blogg.se/
Postat av: Trill o Bit

Åh....!

2011-12-07 @ 16:56:31
URL: http://trillobit.blogspot.com
Postat av: hanna

typiskt

2011-12-09 @ 00:40:00
URL: http://hannanonien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julias vardag

krickelin krickelin

Sammy rose

Sandy in the sky with diamonds

Hanna Hellqvist

Annika Norlin

Extra allt

Fine dage

Johanna VINTAGE

Angle at my table

smilerynker

AprilApril

Isabelles blogg

Doredoris

fingerspitzengefuhl

pellas pärlor

trasselfofs

hannanonien

RSS 2.0