smileys och romantik

Jag har börjat med smileys igen. Och jag har helt freakat loss med hjärtan. Jag älskar och bryr mig om. Sommaren var alldeles för kort och de riktigt varma dagarna var för få. Men ändå har jag njutit. Jag har blandat rosé med sockerdricka och kylt med is. Jag har nattbadat och dykt under ytan utan att bry mig om att håret blir trassligt. Jag har kört Volvo Duett i vackert dalalandskap och jag har pratat, pratat, pratat med min fina Annika om sånt vi bryr oss om. Jag har en hel natt legat på rygg i en skogsslänt med någon jag tycker om och jag har fått en nygammal vän. Jag har målat och byggt, skrivit och projektat. Jag har sett blommor växa och ätit egenodlad potatis. Jag har blundat emot solen och absorberat värmen leendes. 



Det är så vackert det här livet. Det finns så mycket som är så härligt. Jag får inte nog!
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julias vardag

krickelin krickelin

Sammy rose

Sandy in the sky with diamonds

Hanna Hellqvist

Annika Norlin

Extra allt

Fine dage

Johanna VINTAGE

Angle at my table

smilerynker

AprilApril

Isabelles blogg

Doredoris

fingerspitzengefuhl

pellas pärlor

trasselfofs

hannanonien

RSS 2.0