ett teckningsalbum

Jag såg på en blogg någon gång om ett smart sätt att spara ungarnas teckningar. I ett album helt enkelt. Jag har klistrat in storungens finaste verk i ett album från de första teckningarna och framåt. Så kul att titta i för både honom och oss. Och så slipper man massa teckningar som bara ligger och dräller överallt. Ärligt talat slänger jag en del fast det gör ont i hjärtat. Men man kan inte spara alla! Och de mest minnesvärda hamnar ju i albumet. Ett bra tips va?!

/Annika

Kommentarer
Postat av: Lee

Ett annat tips är att fota alla teckningar innan man kastar dem så finns dem iaf kvar. :-)

2012-05-17 @ 11:02:33
Postat av: Monica

Jag förde över en favoritteckning på enfärgat tyg och broderade. Sydde en kudde,blev jättebra. Vet du var eran dörrskylt är köpt? Skulle vilja ge bort en sådan till min dotter.

2012-05-18 @ 19:34:26
Postat av: annika

åh skylten har Lovisa gjort själv! med hopplockade delar antar jag, från loppisar o s v. det framgick visst inte. Annika

2012-05-19 @ 17:10:24
URL: http://itsallvintage.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julias vardag

krickelin krickelin

Sammy rose

Sandy in the sky with diamonds

Hanna Hellqvist

Annika Norlin

Extra allt

Fine dage

Johanna VINTAGE

Angle at my table

smilerynker

AprilApril

Isabelles blogg

Doredoris

fingerspitzengefuhl

pellas pärlor

trasselfofs

hannanonien

RSS 2.0