sommarvila

Det har varit väldigt tyst från oss här på bloggen. Det har ni nog märkt. Sommaren har greppat oss på olika håll och vi njuter av ledighet och sol. Vi kommer nog snart tillbaka, och fyller bloggen med somriga gobitar. Men än så länge kan ni följa oss på instagram. Brendachenowith och teklagurlie, det är annika och jag på instagram.
 
Min stora unge slutade första klass. Och plötsligt såg han så stor ut, den där lilla valpen.
 
 
Vi firade midsommar i Lyckebo med fina vänner...
 
 
Och har druckit en massa rosévin..
 
 
Och jag njuter varje dag av den här delen av året som jag älskar så.
 
 
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är helt underbart med sommar! Njuter av varje sekund!

2012-07-08 @ 22:36:44
URL: http://www.krupnikov.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julias vardag

krickelin krickelin

Sammy rose

Sandy in the sky with diamonds

Hanna Hellqvist

Annika Norlin

Extra allt

Fine dage

Johanna VINTAGE

Angle at my table

smilerynker

AprilApril

Isabelles blogg

Doredoris

fingerspitzengefuhl

pellas pärlor

trasselfofs

hannanonien

RSS 2.0