När jag ibland tycker att projektandet går sakta

och det inte händer så mycket.. Kan jag alltid gå tillbaka och titta på hur köket såg ut förrut.
 
 
Putsade pizzarestauransväggar i kräkgrönt. Ett ihopplockat kök som byggts så dåligt att vatten löst upp kaklet och lådorna svällt upp av drippdroppande vatten från den sk diskbänken. Herre min Je sicket skitkök det va. Kolla bara in varmvattenberedarens snitsiga placering och det skitgrå golvet. 
Med ens får jag tillbaka luften i mina lungor och kan andas ut. För då minsann är det inte så illa pinkat numera. Mycket slit men absolut värt mödan.
 
 
 
 
Kruxet nu är att den blå altandörren ska få en ram och byggas in som sovrumsdörr... Ibland (läs ofta) önskar jag att jag var snickare.
 
/Lovisa
 
 

Kommentarer
Postat av: Gila

WOW så fint kök ni har!! I like!

Svar: Tack. = )
[email protected]

2012-06-26 @ 21:04:42
URL: http://gilasgrotta.blogspot.com/
Postat av: Sarah

Men, vilken skillnad! Och så himla fint det är! Ett riktigt drömkök.

/Sarah

Postat av: lisa

hejje vilken ncs har ni på luckorna? LOVE IT!

Svar: är det färg-kod du menar? = ) hmmm, ska undersöka, men tror vi önskade nånslags citrongul och bad de på Bauhaus blanda till en fin. återkommer/Lovisa
[email protected]

2012-07-01 @ 22:48:04
URL: http://www.pinkfriday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julias vardag

krickelin krickelin

Sammy rose

Sandy in the sky with diamonds

Hanna Hellqvist

Annika Norlin

Extra allt

Fine dage

Johanna VINTAGE

Angle at my table

smilerynker

AprilApril

Isabelles blogg

Doredoris

fingerspitzengefuhl

pellas pärlor

trasselfofs

hannanonien

RSS 2.0