favoritfynd

Ville visa några av mina favoritfynd som jag gjort genom åren.

Snobbenlampan som nu står i stora ungens rum, 100 kronor loppis i Borlänge.

Vit och turkosmålad byrå, 43 kronor på Erikshjälpen i Sundsvall.

Stoooor biscottiburk, loppis i Fjärdhundra.

Underbart rosa Emmafåtölj, 400 kronor hos Mostrarnas i Enskede.

Sötaste vattenkannan, 50 pix från en loppis i Värmland någonstans.

Gammal jordglob, 200 kr från en loppis på Öland.

Burk (har flera i samma serie) och trasmatta från olika loppisar. Jag är både burk- och trasmattegalen.

Tjusig taklampa, 200 kronor, loppis Örebro.

Finaste karmstolarna som jag målat i rosa och turkost, morfars gamla ärvda.

/Annika

 



Kommentarer
Postat av: Trill o Bit

Hej! Jo, precis, vi kommer flytta nu snart, till en fyra från -61 med finfint kök och många originaldetaljer och lite uppfräschningsbehov. Det blir roligt att blogga om!



Kram, Linda

2012-06-09 @ 21:59:39
URL: http://trillobit.blogspot.com
Postat av: Johannas Vintage

Åh va fint! Spaciellt stolarna som du ärvt :)
Ska nog också ta bild på mina loppis fynd någon dag :)

2012-07-05 @ 10:46:56
URL: http://johannasvintage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julias vardag

krickelin krickelin

Sammy rose

Sandy in the sky with diamonds

Hanna Hellqvist

Annika Norlin

Extra allt

Fine dage

Johanna VINTAGE

Angle at my table

smilerynker

AprilApril

Isabelles blogg

Doredoris

fingerspitzengefuhl

pellas pärlor

trasselfofs

hannanonien

RSS 2.0