Det växer och blommar i trädgården

Förra året planterade jag clematis lite här och var i trädgården med tanken på att få se blommorna efter några veckor. Sån är jag....
Först i år har de tagit sig... och här kan jag stolt presentera mina första clemtis.
 
 
På andra ställen växer det lite saktare...
 
 
Medan den Clematis som vi fått med huset växer som attan...
 
 
Rabatten jag grävde fram och anlade förra året har nu kommit till sin rätt..
 
 
och blommor på buskar som förra året som var gula blommar i år rosa. Lupiner och prästkragar och bergis ogräs som jag tror är nåt fint..
 
 
Dr Westerlund har fått flytta ut och växer sig stor i det regniga sommarlovsvädret...
 
 
Jag har fyndat kuddar på Lagerhause..
 
 
och fantastiska bokstavsstämplar från Granit...
 
 
 
I love it all!!
 
/Lovisa
 
 
 

Kommentarer
Postat av: kicki

var har du hittat de där stämplarna? vill också ha :)

Svar: GRANIT. skitbra ju,. finns på claes olsson också en annan modell i gummi,.kram lovisa
[email protected]

2012-08-10 @ 07:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julias vardag

krickelin krickelin

Sammy rose

Sandy in the sky with diamonds

Hanna Hellqvist

Annika Norlin

Extra allt

Fine dage

Johanna VINTAGE

Angle at my table

smilerynker

AprilApril

Isabelles blogg

Doredoris

fingerspitzengefuhl

pellas pärlor

trasselfofs

hannanonien

RSS 2.0