en sommarhälsning

 
 
 
 
 
 
 
Vi hyrde stuga. Den var fin utanpå men ful inuti. Vi sov på loftet tillsammans, spelade finns-i-sjön, plockade blommor till fina buketter och gick långa promenader i skogen. Lyckades beta av Kolmården och Astrid Lindgrens värld inom loppet av 4 dagar, jisses alltså, hoppas på lite karma till nästa liv om det blir något.
 
Något skrivande i stugan blev det inte. Jag som skulle. Och vi såg bara ett Mad Men-avsnitt, vi som skulle se hela säsongen. Och lite trött på föräldrandet är jag allt nu. Efter två veckors dygnet-runt-umgänge. Tur jag ska få åka bort i tre hela dagar snart. Bara jag och Lovisa. Och det brukar räcka. Tre dagar. Sen saknar man ju de där små. De som har tagit över hela ens hjärta, liksom grabbat tag i det med sina lortiga fingrar och härliga gapskratt. Utan de små. Inget ju.
 
Hoppas ni har en fin sommar därute!
/Annika
 
 

Kommentarer
Postat av: sophie

Det ser meget fint & skønt ud! Men man bliver lidt træt med children all over. Det kender jeg! Selv om de er det fineste, der findes. Kram Sophie

2012-07-14 @ 21:02:45
URL: http://finedage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julias vardag

krickelin krickelin

Sammy rose

Sandy in the sky with diamonds

Hanna Hellqvist

Annika Norlin

Extra allt

Fine dage

Johanna VINTAGE

Angle at my table

smilerynker

AprilApril

Isabelles blogg

Doredoris

fingerspitzengefuhl

pellas pärlor

trasselfofs

hannanonien

RSS 2.0