bland kräkor och havregrynsgröt

Storebrors kräkeskapader under helgslutet gör att både han och lillebror är hemma idag. Och vi äter gröt tillsammans. Det är så dubbelt, det här vabbandet. Samtidigt som det är en ynnest att få umgås med sina ungar, så känns det alltid kasst att vara borta från jobbet. Som så mycket annat, svår matematik.

Bumlingen köpte jag från bybutiken vår.
Juice i glasflaska är en enkel lyx.
Min favoritkopp genom tiderna. Och fatet signerat ARABIA är en klar favorit.
Havregrynsgröt med kanel och socker är ungarnas favoriter.
Och skålar från RICE. I love em!!
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: Karoline

åh så mysigt ni har! himlarns fint <3

2012-02-28 @ 16:02:25
URL: http://ikarolineshuvud.blogg.se/
Postat av: Emma

Ser ut som en mysig dag ni fick tillsammans. Din favoritkopp är väldigt fin. Vad är det för sort?

2012-02-29 @ 08:04:27
URL: http://www.krupnikov.wordpress.com
Postat av: lovisa

jag vetinte vad den kommer ifrån ursprungligen. den är omärkt. men så himlans fin. Jag har haft tre stycken, men två är trasiga. buhuuuu



Lovisa

2012-03-01 @ 21:53:04
Postat av: Rebecca

Ni har det så fint att jag nästan dör. Hur inspirerande som helst!

2012-03-03 @ 19:36:05
URL: http://hallonsemla.devote.se
Postat av: Lovids

Tack snälla för fina kommentarer. och rebecca, du tycks ha det riktigt fint hemma också. och de fina pärlhyacinterna... jag har liksom inte lärt känna såna än. har ett gäng som ska blomma straxt... härligt.



Lovisa

2012-03-04 @ 13:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julias vardag

krickelin krickelin

Sammy rose

Sandy in the sky with diamonds

Hanna Hellqvist

Annika Norlin

Extra allt

Fine dage

Johanna VINTAGE

Angle at my table

smilerynker

AprilApril

Isabelles blogg

Doredoris

fingerspitzengefuhl

pellas pärlor

trasselfofs

hannanonien

RSS 2.0