Släpp fångarna loss-festivalen fyller fem år!!

Jag är med och anordnar festival för femte året i rad nu på lördag, det firar vi med fina artisterna (ingenting), Idiot Wind (fd Hajen), The Soft Eyes och The Forest & the Trees. All vinst går som vanligt till Amnesty Internationals viktiga arbete för mänskliga rättigheter och jisses vad mysigt vi brukar ha det, så jag rekommenderar verkligen en visit. Balunset startar kl 17 på Tellus i Midsommarkransen, där finns det mat och dryck till schyssta priser, och när partajet slutar där kl 22 drar vi vidare för efterfest på Landet vid Telefonplan. Kom och fira med oss!


Ni hittar ännu mer information om årets festival här och även på Facebook.

/Annika

Kommentarer
Postat av: Pella

Åh, vad fantastiskt fint det låter... Tänk om vi kunde, det är inte omöjligt...! För ett par månader sedan köpte vi nästan en lägenhet i Aspudden men sen blev allt så dyrt, så dyrt och sen hamnade vi hux flux i lite billigare Uppsala där jag jobbar. Men det är ju himlans fint där i kring och jag stöttar mer än gärna Amnesty som jag själv varit aktiv i och som jag funderar på att engagera mig i igen... Vem vet, kanske ses vi där!

2011-09-28 @ 18:59:26
URL: http://pellasparlor.blogspot.com
Postat av: Pella

Åh, vad fantastiskt fint det låter... Tänk om vi kunde, det är inte omöjligt...! För ett par månader sedan köpte vi nästan en lägenhet i Aspudden men sen blev allt så dyrt, så dyrt och sen hamnade vi hux flux i lite billigare Uppsala där jag jobbar. Men det är ju himlans fint där i kring och jag stöttar mer än gärna Amnesty som jag själv varit aktiv i och som jag funderar på att engagera mig i igen... Vem vet, kanske ses vi där!

2011-09-28 @ 19:01:25
URL: http://pellasparlor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julias vardag

krickelin krickelin

Sammy rose

Sandy in the sky with diamonds

Hanna Hellqvist

Annika Norlin

Extra allt

Fine dage

Johanna VINTAGE

Angle at my table

smilerynker

AprilApril

Isabelles blogg

Doredoris

fingerspitzengefuhl

pellas pärlor

trasselfofs

hannanonien

RSS 2.0