alla dessa klänningar från Los Angeles

Jag trodde jag skulle bli galen. För inne på vintagebutiken Jet Rag i Los Angeles fanns så mycket gudomligt vackra klänningar. Helt i min smak. Billiga dessutom. I mängder. Jag var där för några veckor sedan. Och i-landsproblems-våndades. För hur många kan man köpa med sig egentligen? Bara välja några. Kanske den. Men den där då, den måste jag ha. Och den. En ryschpyschig brudklänning i rosa tyll fick stanna kvar. Och en vippig 50-tals kjol med ståltråd. Men några andra fick följa med. Kanske säljer jag några i vår shop sen. Eller så behåller jag. För i klänning erövrar man sommaren bäst.

/Annika


Kommentarer
Postat av: Lisa i Fiskarstugan

Åh sälj! För jag vill köpa ;)Den rödrandiga är ljuvlig! Och den rödrutiga...och den vita med blommor... Ja, du känner väl igen problemet!

2011-05-17 @ 12:02:52
URL: http://fiskarstugan.blogspot.com
Postat av: Persilja

Å vad fint att hitta dig på Svd:s bostadssida! Jättefint reportage! Försökte kommentera där men det var så krångligt! Du har verkligen världens mysigaste hem och det var så roligt att läsa om hur det blev ditt! Kram Pernilla

2011-05-17 @ 13:02:53
URL: http://skonahem.com/blogg/persiljas-hus
Postat av: Lisa

Superfina!!! man kan aldrig ha för många klänningar.

2011-05-18 @ 09:55:54
Postat av: pippilotta

håller med föregående talare, man kan aldrig ha för många klänningar.

2011-05-18 @ 21:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julias vardag

krickelin krickelin

Sammy rose

Sandy in the sky with diamonds

Hanna Hellqvist

Annika Norlin

Extra allt

Fine dage

Johanna VINTAGE

Angle at my table

smilerynker

AprilApril

Isabelles blogg

Doredoris

fingerspitzengefuhl

pellas pärlor

trasselfofs

hannanonien

RSS 2.0