På en parbänk

...satt jag igår. I solen. Med ungen i vagnen bredvid. Han sov. Lite sjuk. Han som aldrig sover i vagn annars. Senaste veckan har varit svajig. Det har den verkligen. Funderar så huvudet spricker. Kanske är det en försenad 30-årskris. Kanske något annat. Större. Jag vet inte. Men mellis i trädgården sen. Det hjälpte ju lite. Och jag tror att jag ska äta bullar från bageriet varje dag från och med nu. Resten av livet. Varför inte liksom.

Idag faller det stora snöflingor. Det är helt okej. Faktiskt.

/Annika

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh! jag har saknat dig. Vilka fina bilder från en parkbænk. Hælsningar från ett svinkallt København.

2011-03-29 @ 22:11:12
URL: http://kollijox.blogspot.com
Postat av: annika

tack! det värmer! åh köpenhamn vill jag ju också till! /Annika

2011-03-30 @ 10:28:52
URL: http://itsallvintage.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julias vardag

krickelin krickelin

Sammy rose

Sandy in the sky with diamonds

Hanna Hellqvist

Annika Norlin

Extra allt

Fine dage

Johanna VINTAGE

Angle at my table

smilerynker

AprilApril

Isabelles blogg

Doredoris

fingerspitzengefuhl

pellas pärlor

trasselfofs

hannanonien

RSS 2.0