jag fick tre röda rosor av min Robert



Sånt gör mig så barnsligt glad.

/Lovisa

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag förstår att du vill blogga om alla fina blommor. Det lyser ju upp hos oss andra också. Bilderna är jättefina.

Idag har jag bloggat om ett förkläde som jag har köpt hos Er. Jag är mycket nöjd med mitt snajdiga förklä´!

Ser fram emot fyndvisning.

Sarah

2011-03-24 @ 18:10:30
URL: http://deotaligaprojekten.blogspot.com
Postat av: tant trassel

vikken hunk du har dig :) dock ser rosorna otroligt ej-röda ut.

inför mera snittblommor i hemmen förresten!

2011-03-24 @ 19:13:04
URL: http://trasseltofs.blogspot.com
Postat av: lovisa

saraH.

ah.. så det är ok då..



tant trassel: nej va fan.. de är ju rosa. hahaha



/Lovisa

2011-03-24 @ 19:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julias vardag

krickelin krickelin

Sammy rose

Sandy in the sky with diamonds

Hanna Hellqvist

Annika Norlin

Extra allt

Fine dage

Johanna VINTAGE

Angle at my table

smilerynker

AprilApril

Isabelles blogg

Doredoris

fingerspitzengefuhl

pellas pärlor

trasselfofs

hannanonien

RSS 2.0