Hebyfredag

klj


1. Bamsespargris för 15 kronor. Fast vi redan har en. 2. Ännu en mjölk/gräddehällare. 3. Finfina galgar för 10 kronor stycket. 4. Regnkläder a´la 70, 40kr. 5. Till framtida skåpprojekt köpte jag dessa för tio kronor stycket. 6. Pippiklänning för 25kr. 7. Go stickad filt till barnvagnen, 35:-.

Inköpsställen: Brödet & Fiskarna i Enköping och Hela Människan i Heby

OBS!!
Ni som har vägarna förbi Heby och Hela Människan i gula villan, missa inte deras finfina fik. Billigt och trevligt!

Idag åts det våfflor. Sonen med sylt och jag med creme fraiche, rödlök och dill. Lilla febran smulade lite med en muffins men ledsnade kvickt.

/Lovisa

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åhh måste åka till Heby nästa gång jag far till Enköping. Brödet o fiskarna och rödakorset är standard att jag besöker när jag är ner..så spännande med något nytt.. =)



Kraaaaaam

Sanna

2011-03-29 @ 20:08:49
URL: http://krimskramsan.bloggplatsen.se/
Postat av: tvilling Anna

Åsa och jag hade ju sådana där bamsesparbössor när vi var små... kram gumman

2011-04-02 @ 10:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julias vardag

krickelin krickelin

Sammy rose

Sandy in the sky with diamonds

Hanna Hellqvist

Annika Norlin

Extra allt

Fine dage

Johanna VINTAGE

Angle at my table

smilerynker

AprilApril

Isabelles blogg

Doredoris

fingerspitzengefuhl

pellas pärlor

trasselfofs

hannanonien

RSS 2.0