sommar och det jobbiga med att den tar slut


Jag älskar den så. Jag njuter och sprudlar. Mina fötter är svarta och stickfyllda, men jag är glad. Så kommer tankarna,... att den ska ta slut också, sommaren. Va tusan kan jag inte vänta litegranna med sådana tankar. Sommarlovet vårat har bara varat i en vecka. Det är många veckor kvar, jag vet. Men ändå, vårens hoppfullhet känns alltid finare, sommaren som jag älskar så är jag så rädd att förlora. Och så är det lite andra "värdsliga" ting som snurrar i huvudet på mig den här sommaren. Lite konstigheter i livets soppa. Men solen hjälper mig att orka.

/Lovisa

Kommentarer
Postat av: Tant Trassel

Tror att både du å jag får ta å fundera lite på detta med Mindfulness Lovisa.

Svårt om det finns viktiga eller jobbiga saker som ständigt gör sig påminda.

<3

Men vi gör vårt bäste eller hur?

2011-07-10 @ 06:29:05
URL: http://trasseltofs.blogspot.com
Postat av: Lovisa

ja verkligen! Jag vet så väl att jag gör det värre, men kan inte låta bli. Attans tankar som är så svårkörda.



KRAM Lovisa

2011-07-10 @ 17:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julias vardag

krickelin krickelin

Sammy rose

Sandy in the sky with diamonds

Hanna Hellqvist

Annika Norlin

Extra allt

Fine dage

Johanna VINTAGE

Angle at my table

smilerynker

AprilApril

Isabelles blogg

Doredoris

fingerspitzengefuhl

pellas pärlor

trasselfofs

hannanonien

RSS 2.0