En loppistur till Kungsör

med hemvägen förbi Köping gav lite lyckoskatter. Hela familjen stuvades in i fulvolvon. Ut på snöiga vägar med alldeles för dålig bilstereo.

Turen gav:

en näpen liten mjölkkanna utan nämnvärt märke, men med sån härlig charm och kaxighet. 10pix



Fyra tallrikar, "GULLI" UPSALA EKEBY. 10kr stycket



En bedårande vårbricka i plåt för 15 riksdaler.



En stabil och söt pall för 40:-. Inga pallar går mig förbi, om de inte kostar skjortan.



och en docka med tillbehör i orginalförpackning. Någon som tror sig veta årgång?
15 pix kostade den och stora ungen vill så gärna slita loss dockan från pappret och leka med den..



Lycklig blev jag över mina små fynd... undra var det bär av nästa gång?----

/Lovisa

Kommentarer
Postat av: vintageRetroPrinsessa



Kul med fynd :)

Eller kul och kul jag älskart :)

små saker kan göra en så lycklig :)



Fina :)



Kram

2011-01-30 @ 17:38:10
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Anna

Oj vilken fin och inspirerande blogg! Längtar tills jag bor i hus, och vilken dröm att hitta ett perfekt hus OCH få mycket av lösöret!

2011-01-30 @ 18:10:40
URL: http://home-loving.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julias vardag

krickelin krickelin

Sammy rose

Sandy in the sky with diamonds

Hanna Hellqvist

Annika Norlin

Extra allt

Fine dage

Johanna VINTAGE

Angle at my table

smilerynker

AprilApril

Isabelles blogg

Doredoris

fingerspitzengefuhl

pellas pärlor

trasselfofs

hannanonien

RSS 2.0