i min väska idag

I följetongen saker-jag-gör-istället-för-att-skriva-klart-den jäkla-uppsatsen har jag nu tagit mig an finfina bloggen Dos Familys What´s in your bag-tour. Så här är vad jag fann i min Kånkenrygga idag:

Inte mindre än fyra lypsyl! Värktabletter till både mig och ungen, fast vi nästan aldrig använder. Man vet ju aldrig! Ett kort på en apa från dockteatern igår, go see alla ni med kids! 4 kritor att roa rastlösa ungar på tåg med. Biokort. En påsklämma (why?). Lovisas fina armband som jag inte kan ha på jobbet så då har det hamnat i väskan istället. Min kära I-phone, hur fick jag tiden att gå innan dig? Mitt prickiga I-phonefodral, love it, finns att köpa här! En extra lins. Nycklar. Hårsnodd. Penna ifall den där romanidéen skulle ploppa upp i huvudet när man sitter på t-banan. Plånbok med en miljard kvitton. Och presentkort i Farsta Centrum på 400 kronor, julklapp från jobbet. Det hade jag glömt så det var ju tur att jag rotade runt i väskan idag. Inte så vidare värst spännande väskinnehåll, men ändå.

Okej, vad kan jag göra mer för onödigt idag. Tipsa mig gärna om fler blogg-battles jag kan ta mig an för jag är tydligen paniskt rädd för att skriva klart uppsatsen just idag...
/Annika

Kommentarer
Postat av: pippilotta

SNYGGT! har du kollat in bloggen, things organized neatly ? ha en fin dag.

2011-02-14 @ 12:57:31
URL: http://kollijox.blogspot.com
Postat av: linda

men åh, du kan väl fota fina bilder i huset!

2011-02-14 @ 13:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julias vardag

krickelin krickelin

Sammy rose

Sandy in the sky with diamonds

Hanna Hellqvist

Annika Norlin

Extra allt

Fine dage

Johanna VINTAGE

Angle at my table

smilerynker

AprilApril

Isabelles blogg

Doredoris

fingerspitzengefuhl

pellas pärlor

trasselfofs

hannanonien

RSS 2.0