att måla fjärilar

Igår var det sjukstuga här hemma och vi firade det med att måla. Ungen målade troll. Och jag målade fjärilar och hjärtan. Som om jag vore unge igen. Och tänk vad kul det är ändå. För vuxna tror ju alltid att man måste vara bra på något för att få syssla med det, som till exempel att måla, det är liksom lite förbjudet att göra något dåligt och fult, helst ska man vara proffs. Det skiter jag i tänkte jag igår. Det var riktigt mindfulnessigt att måla loss lite en stund. Fast jag "inte kan" och fast det inte blir värst snyggt. Så det så.

Och ungen tyckte såklart att det var de finaste fjärilar och hjärtan han sett.

/Annika


Kommentarer
Postat av: Www.villahemmet.blogspot.com

Tjena!

Du hade frågat inne hos mig hur jag hade fått till mina etiketter. Ingen aning... De fanns nog som ett val under "design". Vet inte om du har samma eftersom jag har blogspot. Sorry att jag inte var t mer hjälp. Men om du hittar det så är det inget svårt :)



Lycka till!



-Jenny

2011-02-21 @ 22:29:57
Postat av: pippilotta

bra där, skit i det, allt det där med att man måste vara så bra hela tiden. det är iaf så jag önskade att jag kunde säga till mig själv.men man har liksom en liten jä**l på axeln som får ta alldeles för stor plats allt för ofta.

2011-02-24 @ 18:31:10
URL: http://kollijox.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julias vardag

krickelin krickelin

Sammy rose

Sandy in the sky with diamonds

Hanna Hellqvist

Annika Norlin

Extra allt

Fine dage

Johanna VINTAGE

Angle at my table

smilerynker

AprilApril

Isabelles blogg

Doredoris

fingerspitzengefuhl

pellas pärlor

trasselfofs

hannanonien

RSS 2.0