feng shui och kontrollerad smärta



Jag låg där på britsen hos min fina tatuerare. Jag fokuserade på hur nålarna skar i min arm. Det är inte så farligt. Inte när man "tänker på det", när man fokuserar på smärtan och tänker på den. Det är nåt visst med de där stunderna. Det är så sällan jag bara ligger stilla och har tid att tänka. Jag har fått mycket tänkt de där hittils 10 timmarna på britsen. Första sittningen läste jag Kaj Pollacks "Att växa genom möten" och jag måste säga att jag faktiskt lärt mig litegranna av den boken. Jag har faktiskt bitit ihop i vissa möten och haft överseende och självkritik. Inför en ny arbetsplats och nya möten har den hjälpt mig, boken.

Igår bläddrade jag i boken "Rensa i röran med feng shui" av Karen Kingston. Och jag fick sug att slänga. Sug att rensa och organisera. Ett släp ska fyllas med grejjer till auktion och kassar ska skickas iväg med kläder. DVD-filmer ska flytta in i små case för att ta så lite plats som möjligt. Jag tror det blir bra allt det här.

/Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julias vardag

krickelin krickelin

Sammy rose

Sandy in the sky with diamonds

Hanna Hellqvist

Annika Norlin

Extra allt

Fine dage

Johanna VINTAGE

Angle at my table

smilerynker

AprilApril

Isabelles blogg

Doredoris

fingerspitzengefuhl

pellas pärlor

trasselfofs

hannanonien

RSS 2.0