den här sommaren

Hej. Jag är här. Jag har bara haft fullt upp. Med sommaren. Som snart är slut. Det har varit fint kan jag lova. Och så lite jobbigt som sig bör, men så där är ju livet. Upp och ner. Ner och upp. Grisen gal i granens topp. Ni vet.

Så vad har då hänt?

Badat har vi gjort. I skärgård, i sjö och vid Norrlandskusten.

Funderat över vem tusan det är som ligger där inne i min mage.

Tittat på massor av djur och åkt färgglada karuseller.

Grillat! Hirsbiffar med fetaost och soltorkade tomater är sjukt god grillmat, pröva!

Loppisturnerat med min Lovisa, det skrev hon så fint om här. Längtar redan till nästa år.

Ritat den allra första huvudfotingen. Och blåst såpbubblor med små fina vänner.

Hälsat på i Mumindalen med fina vänner. Det ska jag skriva mer om en annan dag. För det var så grymt kul!

Och igår var vi på bröllop. Jösses, lite sugen på att gifta mig blev jag allt, så fint var det. Solen gnistrade i vattnet nedanför klippan där själva vigseln ägde rum och det  var så där galet romatiskt perfekt.

Och sen bjöds det på vegetarisk buffé och fest på berget. Bättre kan det ju inte bli. Och så den lilla kitschiga utomhusbaren! Måste nog bygga en likadan i vår trädgård! Får nog bli nästa sommmar dock...

Ja. Det var en del av sommaren. Lite är kvar. Ett till bröllop och så festival ska hinnas med. Sen ska jag ta mig an hösten. Och det ska gå bra. Trots vemod och saknad efter en fin sommar.

/Annika

 

 


Kommentarer
Postat av: Sophie

Kære Annika, hvor bliver det bare spændende med den lille ny:) Det er så fantastisk med et helt lille barn, og lidt hårdt også indimellem...Kram Sophie

2011-08-14 @ 19:54:21
URL: http://finedage.blogspot.com
Postat av: Kristin

Ah, vad ni är fina!! Har ju inte varit här på jättelänge, kul att läsa ikapp. Allt gott till er tjejer. Kram

2011-08-14 @ 23:26:13
URL: http://krickelin-krickelin.blogspot.com
Postat av: Villa Viola

Men, vilken fin sommar! Jag går alltid in i hösten med blandade känslor. Lite vemod och lite glädje. Men så är det nog. Kram

2011-08-14 @ 23:31:02
URL: http://www.sofiesvillaviola.blogspot.com
Postat av: Trill o Bit

Vilka härliga sommarbilder! Särskilt den svartvita, och all maten, och Mumin, och... äsch allt ser fint ut!

Kram!

2011-08-16 @ 19:07:11
URL: http://trillobit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julias vardag

krickelin krickelin

Sammy rose

Sandy in the sky with diamonds

Hanna Hellqvist

Annika Norlin

Extra allt

Fine dage

Johanna VINTAGE

Angle at my table

smilerynker

AprilApril

Isabelles blogg

Doredoris

fingerspitzengefuhl

pellas pärlor

trasselfofs

hannanonien

RSS 2.0