och så samlar han på klockor...

sambon min. Tillenbörjan handlade det om klockor i nyansen av turkos, men spektrat har utökat då han inte kunnat motstå vissa modeller...

1. REVELJ, swissmade, 20:- på marknad i Katrineholm. 2. Regina Western Germany 3. Rostov 4 Jewels, Made in USSR, 40:- på loppislada utanför Köping.


1. L Björnström, Sundsvall, gåva från annan pryltokig vän. 2. Blessing West Germany, gåva från undertecknad. 10:- Brödet & Fiskarna i Enköping.


1. Golden Cock (+det finns en tupp på urtavlan....) , made in china.





USSR-finingens underbara röda knapp.

/Lovisa

Kommentarer
Postat av: annika

älskar den med röda knappen! jag samlar ju också klockor så jag och Robban får väl slåss om dem :) puss

2010-10-27 @ 19:36:34
URL: http://itsallvintage.webblogg.se/
Postat av: LINA K - blivande författare!

Vilken kul hobby! =) Gamla klockor är det helt klart något särskilt med och riktigt fina har han hittat!

2010-10-28 @ 10:53:51
URL: http://eimk.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag fyndade en gammal väckarklocka för 20 kr på en loppis förra sommaren. Är så snygg på nattduksbordet :-).

2010-11-01 @ 07:59:07
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julias vardag

krickelin krickelin

Sammy rose

Sandy in the sky with diamonds

Hanna Hellqvist

Annika Norlin

Extra allt

Fine dage

Johanna VINTAGE

Angle at my table

smilerynker

AprilApril

Isabelles blogg

Doredoris

fingerspitzengefuhl

pellas pärlor

trasselfofs

hannanonien

RSS 2.0