vi har kastat ut soffan

vi fick liksom erkänna att den gjort sitt. Hur snygg den än må ha varit. Totalt oskön och torr i skumgummit. Så den åkte ut genom fönstret tillsammnans med den matchande och lika slitna fåtöljen.

Och nu har vi inrett med nånslags rundabordsmentalitet. Med tanke på det runda bordet bara, förstås.. Inget annat.

Jag har en vision av en drömsoffa och den springer jag bergis på snart...
men tills dess ser det ut så här.

Galonfåtöljerna är både fina och bekväma men vi kommer troligtvis att sälja bort dem, då de inte riktigt passar ihop med katter som gärna vill klösa och riva.

/Lovisa


1. Vimplarna har jag gjort av inslagspapper inköpt på Ica. Bara att vika över ett snöre och klistra ihop. 2. Två galonfåtöljer inropade på Långtora Auktion för ett gäng hundralappar styck. Fotpallen 100kr på Hela Människan i Heby. En fåtölj, den närmaste med snurr fick vi med huset. 3. Finrutiga kuddarna nyköpta på Åhléns.

Kommentarer
Postat av: LeiaMia

Jag har också en vision om drömsoffan, men hittar den aldrig! Kanske ska man göra som ni, slänga ut den gamla först om man ska hitta någon!

2010-11-21 @ 20:14:14
URL: http://leiamia.blogg.se/
Postat av: Grannen!

Du måste säga till innan du skickar iväg fåtöljerna!! :-)

2010-11-21 @ 21:41:29
Postat av: Emma E

Men HEJ, jag vet inte varför jag inte har hittat till er trevliga blogg tidigare, men nu är jag här! Jag ser fram emot att plöja igenom den. :D



Allt gott!

/Emma

2010-11-22 @ 13:30:47
URL: http://e-heartandhome.blogspot.com/
Postat av: lovisa

Vi blir jätteglada för kommentarer. Och har du en egen blogg vet vi ju var vi kan hitta dig. Kram...

2010-11-22 @ 19:23:17
Postat av: lovisa

grannen; hurså. vill ni vara med och buda eller? = )



emma e: va roligt. välkommen. hoppas du finner fin läsning.



/Lovisa & Annika

2010-11-22 @ 19:24:14
Postat av: Grannen!

Jaa... Jag tycker om dina fåtöljer :-)

2010-11-24 @ 11:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julias vardag

krickelin krickelin

Sammy rose

Sandy in the sky with diamonds

Hanna Hellqvist

Annika Norlin

Extra allt

Fine dage

Johanna VINTAGE

Angle at my table

smilerynker

AprilApril

Isabelles blogg

Doredoris

fingerspitzengefuhl

pellas pärlor

trasselfofs

hannanonien

RSS 2.0