en utmaning

Fick en liten utmaning av denna fina norrlandsskimrande blogg. Brukar ju alltid glömma bort alla blogg-utmaningar vi fått tidigare, men eftersom jag från och med igår gör saker NU, så kommer min lista här nedan där jag ska berätta fyra saker om fyra saker.

Fyra tvprogram jag tittar på: Just nu: Kobra (se senaste om M. I. A. här), Dexter (snart säsong 4 på datorn!), Big Love (fick boxarna i födelsedagspresent!) och alltid alltid finns det tid för Seinfeld.

Fyra saker jag gjort idag: Ätit precis likadan frukost som jag äter varje dag, skrivit blogginlägg, lekt med ungen och läst Alice Munro-bok.

Fyra saker jag längtar efter: 3-veckors jullov. Resan till USA i april! Norrlandsvinter. Ungen när han är på förskolan.

Fyra saker på önskelistan: Ett gammalt bokskåp, turkos tyllklänning, tid att göra det jag brinner för och barnvakt.

Jag skickar utmaningen vidare till dessa två bloggare: Anna och Sarah. Om de har lust och inte redan gjort den förut förstås. Och så får ju Lovisa göra´t om hon hinner också såklart!

/Annika


Kommentarer
Postat av: Hanna

Barnvakt får du när helst du önskar!!!

2010-11-25 @ 14:49:42
Postat av: annika

Haha Hanna, du vet inte vad du ger dig inpå ;)

2010-11-25 @ 19:49:54
URL: http://itsallvintage.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julias vardag

krickelin krickelin

Sammy rose

Sandy in the sky with diamonds

Hanna Hellqvist

Annika Norlin

Extra allt

Fine dage

Johanna VINTAGE

Angle at my table

smilerynker

AprilApril

Isabelles blogg

Doredoris

fingerspitzengefuhl

pellas pärlor

trasselfofs

hannanonien

RSS 2.0