det gör jag sen

Jag är en typisk det-kan-jag-göra-sen-person. Allt ska jag göra. Sen. Skriva klart magisteruppsats? Det gör jag sen. Börja träna? En annan dag. Sluta proppa i mig sötsaker? På måndag. Måla klart listerna i badrummet? På julovet. Söka nytt jobb? Nästa år. Boka flygbiljetter till den helt fantastiska resan som ska göras i april? Snart. Sluta surfa på ajfånen och leka med ungen istället? Imorgon. Börja leva nu? Sen, jag lovar, sen!

Så från och med nu och idag ska jag försöka göra lite mer NU! Hur fan det nu ska gå lovar jag att rapportera om. Sen.

/Annika

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oj, du sätter ju precis ord på mig :) Som att det skulle kännas så mycket lättare att göra dessa saker imorgon istället för idag. NÄ!

2010-11-24 @ 11:30:02
Postat av: christina

jag är likadan, eller, jag har alltid varit. jag försöker ta steg i rätt riktning och det är så jäkla skönt att plötsligt bara ha gjort nåt. tex så har jag börjat springa. jag springer, jag tänker inte att jag ska springa och jag är riktigt stolt över mig själv. att jag itne bara tänker.



förresten, det väntar ju en utmaning från poppelbloggen, inte har ni väl glömt den?

ha det gott!

2010-11-24 @ 12:29:55
URL: http://poppelstore.se/bloggen
Postat av: Jonas

Borde kommentera men kommer prokrastinera (hey, it rhymes!)

2010-11-24 @ 14:39:27
URL: http://www.extraallt.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julias vardag

krickelin krickelin

Sammy rose

Sandy in the sky with diamonds

Hanna Hellqvist

Annika Norlin

Extra allt

Fine dage

Johanna VINTAGE

Angle at my table

smilerynker

AprilApril

Isabelles blogg

Doredoris

fingerspitzengefuhl

pellas pärlor

trasselfofs

hannanonien

RSS 2.0