Rabarbersaft

Min sambo har kokat massa somrig rabarbersaft. Han säger att det inte alls är svårt. Receptet hittar ni här. Och den smakar verkligen ljuvligt. I helgen bakade jag rabarberpaj också. Det receptet hittar ni här, och det är verkligen det allra allra bästaste pajreceptet någonsin. Jag struntade i jordgubbarna och ingefäran dock och det gick lika bra även om den blir extra god med just jordgubbar. De svenska gubbarna dyker väl upp inom kort och då blir nog rabarberpaj var och varannan dag här hemma.

/Annika


Kommentarer
Postat av: Fröken H

Åh, jag testade också Leilas recept i helgen. Det är to die for. Kokosen är pricken över i:et. Jag hade smultron i frysen som jag mixade med den färska rabarbern och det funkade väldigt bra. Tipp topp!

2010-05-25 @ 13:52:01
URL: http://froken-h.blogspot.com/
Postat av: Jonas

Suverän saft! Nästa gång vi ses: ta med lite paj!

2010-05-25 @ 17:24:44
URL: http://www.extraallt.com/
Postat av: anna

Det ser jättegott ut!

nu blev jag sugen på rabarberpaj!

Postat av: Moa

Älskar rabarbersaft&rabarberpaj.. Receptet med jordgubbar och ingefära ska provas inom kort.



//MOa

2010-05-25 @ 22:43:52
URL: http://husetikvarnbyn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julias vardag

krickelin krickelin

Sammy rose

Sandy in the sky with diamonds

Hanna Hellqvist

Annika Norlin

Extra allt

Fine dage

Johanna VINTAGE

Angle at my table

smilerynker

AprilApril

Isabelles blogg

Doredoris

fingerspitzengefuhl

pellas pärlor

trasselfofs

hannanonien

RSS 2.0