Att sätta hyllkant på tillvaron

Lite corny rubrik jag vet, kunde inte låta bli. Iallafall har jag äntligen hittat en gammal påklistringsbar hyllbård till mitt nygamla skåp. Den matchar dessutom våra gamla tapeter som sträcker sig från undervåningen upp till övervåningen. Har älskat tapeterna innerligt sen jag flyttade hit för 10 år sen.

Det blev strålande fint med hyllbården (se nedan) och här hittade jag den. Dit hittade genom en annons i den här bloggen. Och den bloggen hittade jag genom en av de mest lästa livstils-bloggarna som jag hittade en gång då jag läste denna blogg som jag hittade då Lovisa skickade mig en länk om såna här fina skåp som innehaverskan av bloggen hade gett sig på att göra själv. Ja ni ser. Det finns så mycket fint att titta på, även här och här. Och alla andra fina bloggare som skriver till oss i kommentatorsfälten, gå in och titta på länkarna så har ni en hel livstids läsning framför er. Om ni har tid. För inte är det så konstigt att det inte blir så många magisteruppsatser skrivna här hemma för tillfället. Får nog göra som denna bloggare föreslår om det ska bli något vettigt gjort snart.


/Annika

Kommentarer
Postat av: maja

jättefint. är glad att muminmuggarna får vara i finaste skåpet!

2010-05-26 @ 10:53:14
Postat av: Annika

självklart har de en plats i finskåpet, inte minst för att jag fått dem av mina finaste vänner :) kramkram

2010-05-26 @ 10:56:03
URL: http://itsallvintage.webblogg.se/
Postat av: Sofie

Nämen oj vilken ära att du som har sån fin blogg vill göra tant Anna-Lisas goda apelsinrullar. Det ska jag hälsa henne i helgen. Ska dit på sjusorterskakorminstfika.

2010-05-26 @ 11:59:00
URL: http://mylittlehoney.webblogg.se/
Postat av: Anna

haha, åh, vad gör jag istället för att skriva min uppsats samt slipa på min redovisning... som båda ska vara klara IMORGON, jo... jag sitter här och kommenterar denna blogg. Gah! Riktigt trevlig hyllbård hur som helst... nästan lika trevlig som tapeten :)

2010-05-26 @ 14:19:28
URL: http://kulturgryningen.blogspot.com
Postat av: itsallvintage

ah vadåå? har du funnit ett par gamla??

owaoouuu. det vill jag med ha. jag ska hitta ett par turkosa/röda/gula på tidernas.

jag längtar. ska bara sälja min själ och allt jag äger för att få ihop nog med stålars.

puss Lovisa

2010-05-27 @ 08:38:47
URL: http://itsallvintage.webblogg.se/
Postat av: randiga tråden

Så fint hyllbanden är.

2010-05-28 @ 07:48:41
URL: http://randigatraden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julias vardag

krickelin krickelin

Sammy rose

Sandy in the sky with diamonds

Hanna Hellqvist

Annika Norlin

Extra allt

Fine dage

Johanna VINTAGE

Angle at my table

smilerynker

AprilApril

Isabelles blogg

Doredoris

fingerspitzengefuhl

pellas pärlor

trasselfofs

hannanonien

RSS 2.0