Hemmabygge

I veckan som gick har jag och min sambo bland annat byggt denna tjusiga klädhängare. En planka i lagom längd, några krokar, skruv och lite överbliven väggfärg. Borra upp och häng på några fina vintagegalgar (dessa fina i häftad galon från en utomhuslopppis på Medborgarplatsen i Stockholm) med finaste klänningarna, hur enkelt och billigt som helst. Liknande krokar går att finna på många loppisar, jag hittade flera stycken på vår road trip förra veckan för cirka 10-20 kronor styck !

Några av klänningarna blir strax till salu förresten!

/Annika


Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow! Love those hangers they really ROCK!

Beautiful summer dresses and a lovely bag too!

Oh it's all lovely...just lovely

Have a great week

LOVE PEACE enJOY

Kram

Julie x

2010-06-21 @ 18:40:24
Postat av: Moa

Snyggt! Den där schyssta gula korgväskan skulle jag vilja ha..



//Moa

2010-06-21 @ 21:11:13
URL: http://husetikvarnbyn.blogspot.com
Postat av: anna

så snyggt det blev!

Postat av: Sofia

Jättefin! Gjorde nåt liknande för ett tag sen, fast våra krokar hamnade visst lite snett... Men vi är nöjda ändå :)



Och galgarna är grymt coola!

2010-07-10 @ 21:00:59
URL: http://sofia.pulp.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julias vardag

krickelin krickelin

Sammy rose

Sandy in the sky with diamonds

Hanna Hellqvist

Annika Norlin

Extra allt

Fine dage

Johanna VINTAGE

Angle at my table

smilerynker

AprilApril

Isabelles blogg

Doredoris

fingerspitzengefuhl

pellas pärlor

trasselfofs

hannanonien

RSS 2.0