Norrländska loppisfynd och en liten ärvd skatt

Såklart passade jag på att besöka några loppisar däruppe också. Så jäklarns mycket skojigare och fyndsäkrat än här i Stockholm. Detta fick bland annat följa med hem:

En byrå i turkost och vitt för 40 kronor! Jag upprepar: 40 KRONOR! Kan ni fatta vad billigt!

En galen gul katt.

Briotåg till ungen.

Finaste lilla jordgloben som inte bara är fin utan också vässvänlig. 10 kronor!

Och så fick jag med mig denna bild hem alldeles gratis. Det är min pappa med solglasögon och jag ser den lite som ett bevis på att även han har varit lite rock'n'roll i sina dar.

/Annika


Kommentarer
Postat av: Jonas

Schyssta grejer! Jag fick också med mig en jordglob hem från nedre Norrland, inköpt på loppis 500 m från Beppes hem.

2010-07-20 @ 12:17:59
URL: http://www.extraallt.com/
Postat av: lovisa

ahhh!!

rocknrollpappafotot!! jordgloben!! och katten. duvet våra missar i lillhuset på landet. typ samma serie.... får nog se till att låta de träffas nån gång.

/Lovisa

2010-07-20 @ 16:56:58
URL: http://itsallvintage.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Fina bilder, fina saker. En sån byrå skulle jag också vilja ha! kram maja

2010-07-20 @ 21:12:47
Postat av: Anonym

Fina bilder, fina saker. En sån byrå skulle jag också vilja ha! kram maja

2010-07-20 @ 21:13:01
Postat av: malin

Byrån är så fin! Det är sådär det ska va att gå på loppis, fina grejer till fina priser.



Svar på din kommentar: Tack :) Haha ja det kan man kanske tycka, men själva wow-området är en bit från lotterna.

2010-07-20 @ 23:18:04
URL: http://ilovepeggy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julias vardag

krickelin krickelin

Sammy rose

Sandy in the sky with diamonds

Hanna Hellqvist

Annika Norlin

Extra allt

Fine dage

Johanna VINTAGE

Angle at my table

smilerynker

AprilApril

Isabelles blogg

Doredoris

fingerspitzengefuhl

pellas pärlor

trasselfofs

hannanonien

RSS 2.0