Veckans fem finaste

Dricka té i mammas rosa gamla tékopp, morgon, middag, kväll, i vårt kyliga hus . Det hade hon nog tyckt om.

Dagens, veckans, årstidens outfit, raggsockor!  Bor man i ett dragigt hus från 1909 är de ett måste. Och de är rätt snygga också.

 

 

Läsa Nina Hemmingssons ”Så jävla normal”. Vemodig, rolig och helt enkelt så jävla bra. Läs!

 

 

Se om filmen ”Åke och hans värld” (som jag älskade när jag var liten) och upptäcka att den är precis lika fin och barndomlig som jag minns den. Se!

 

 

Se ”På spåret” på TV en fredagskväll.  Jag vet, det är pensionärsvarning. Men det är så bra!

/Annika


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag har inte sett Åke och hans värld...

jag borde det alltså..Puss/Lovisa

2010-01-19 @ 15:51:23
URL: http://itsallvintage.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julias vardag

krickelin krickelin

Sammy rose

Sandy in the sky with diamonds

Hanna Hellqvist

Annika Norlin

Extra allt

Fine dage

Johanna VINTAGE

Angle at my table

smilerynker

AprilApril

Isabelles blogg

Doredoris

fingerspitzengefuhl

pellas pärlor

trasselfofs

hannanonien

RSS 2.0