Veckans fem bästa

  • Äntligen har jag hittat en röd kappa. På rea till och med. I rätt size och allt. Den hängde där och väntade på mig!

  • Läst Ann Heberleins "Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva". Kanske fick jag lite svar. Bra.
  • Kommit igång med magisteruppsatsen. Måste. Göra. Den. NU.

  • Lagat den grymt goda klassikern: raggmunk! Ungen blev besviken för han trodde det var pannkaka. Men jag var glad. Underskattad rätt.

  • Även om jag egentligen börjar längta till vår och bara backar, så tycker  jag om snön. Det blir ljust och fint att gå på. Jag behöver ljus.

/Annika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julias vardag

krickelin krickelin

Sammy rose

Sandy in the sky with diamonds

Hanna Hellqvist

Annika Norlin

Extra allt

Fine dage

Johanna VINTAGE

Angle at my table

smilerynker

AprilApril

Isabelles blogg

Doredoris

fingerspitzengefuhl

pellas pärlor

trasselfofs

hannanonien

RSS 2.0