ett brev från en Annika till en annan

Hej Annika!

Jag älskar dig!

Nej oj, nu kanske du blev rädd. Det är klart, jag känner inte dig, så älskar DIG gör jag ju inte. Men din musik och din norrländskt förtrollande röst och allt smart du säger på konserter och intervjuer. DET älskar jag.

Jag tror vi skulle kunna bli bra vänner du och jag. För vi är nog inte helt olika. Förutom att vi heter Annika båda två så är vi typ lika gamla, kanske lika långa (ser ut så iallafall), verkar gilla samma musik, har samma klädsmak, kommer från medelstora norrländska depp-städer (fast du pratar fin-norrländska och jag pratar ful-norrländska), en del tycker nog att vi är typ snygga (och en del absolut inte!) och så verkar du också ha ångest över massa saker. Precis som jag!

Så ta min hand. Eller vad fan man nu säger. Jag tror det blir bra det här, du och jag. Vi ses!
/en annan Annika



Kommentarer
Postat av: Pelle

Detta är inte seriöst hoppas jag.

I så fall mår jag illa på dig, fyfan.

2010-12-15 @ 18:06:36
Postat av: jessica :)

fin blogg !



checka in min blogg & lämnar nårra kommentare så ärru gullig :)

2010-12-15 @ 18:21:08
URL: http://jjessicagunner.blogg.se/
Postat av: lovisa

pelle; lilla pelle, du verkar rolig. hur mår man illa på nån? och varför berättar du det? lite roligt, men också märkligt.



/Lovisa

2010-12-15 @ 19:18:18
URL: http://itsallvintage.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julias vardag

krickelin krickelin

Sammy rose

Sandy in the sky with diamonds

Hanna Hellqvist

Annika Norlin

Extra allt

Fine dage

Johanna VINTAGE

Angle at my table

smilerynker

AprilApril

Isabelles blogg

Doredoris

fingerspitzengefuhl

pellas pärlor

trasselfofs

hannanonien

RSS 2.0