En parkeringsautomat och ett golvfärgsmålat skåp

En veteranmarknad i Strängnäs gav mig en ny sparbössa, i form av en parkeringsautomat. Nu ska vi bara få tag på nyckel till åbäket innan vi proppar den full av mynt. (Kanske någon av er läsare som råkar ha en "nyckel")

Kunde heller inte låta bli finfina och rent av fantastiska Snobben-bokstödet i porslin.
Annika! Du har nog påverkat mig lite i detta. = )


Storskåpet i vardagsrummet målade jag med golvfärgen BOTVID som blev över från trappen. Och mitt bästa auktionsfynd ever, den färgglada ljusslingan förgyller numera vardagsrummet.
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: annika

ååå vad skåpet blev fint! jag vill också ha ett egenmålat skåp snart, måste skynda fynda ett målningsbart pronto! och snobbenstödet, love it! kul att man kan inspirera ;) puss

2010-08-02 @ 21:09:11
URL: http://itsallvintage.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julias vardag

krickelin krickelin

Sammy rose

Sandy in the sky with diamonds

Hanna Hellqvist

Annika Norlin

Extra allt

Fine dage

Johanna VINTAGE

Angle at my table

smilerynker

AprilApril

Isabelles blogg

Doredoris

fingerspitzengefuhl

pellas pärlor

trasselfofs

hannanonien

RSS 2.0