saker som fick följa med hem från USA

Jag shoppar inte alls mycket grejer när jag reser nu förtiden. Men några saker var såklart tvungna att följa med hem.

För Barbie fick jag inte leka med när jag var liten. Nu gör jag som jag vill. Och skaffade en i miniformat som får passa mina nycklar.

Och den ljuva mobilen från 70-talet fick såklart hänga med hem. Vet inte var jag ska hänga den än bara.

Och snygga pjucks till mig och ungen såklart. För inga pengar alls nästan.

När vi besökte Charles M Schulz museum var jag såklart tvungen att köpa en liten Snobbenfigur och ett kubpussel till ungen.

Man kan inte lämna USA utan Animals Crackers i handväskan. Nu vet ni det.

Och till sist några kylskåpsmagneter till den ständigt växande samlingen.

/Annika

Kommentarer
Postat av: erry

Vilken underbar fjärilsmobil!!!

2011-05-18 @ 20:13:18
URL: http://gall-erry.blogspot.com
Postat av: Anonym

hmm. kanske galet, men sån där fjärilsmobilsgrej klämde jag på, på brödet & fiskarna häromdagen. EXAKT likadana, fast utan själva hängaren..VAD ÄR ODDSEN???



pussssssss Lovisa

2011-05-18 @ 20:59:18
Postat av: pippilotta

OMG! vilka köp, barbie, skor, snobben ja ALLT! bra shoppat:)

2011-05-18 @ 21:46:58
URL: http://kollijox.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julias vardag

krickelin krickelin

Sammy rose

Sandy in the sky with diamonds

Hanna Hellqvist

Annika Norlin

Extra allt

Fine dage

Johanna VINTAGE

Angle at my table

smilerynker

AprilApril

Isabelles blogg

Doredoris

fingerspitzengefuhl

pellas pärlor

trasselfofs

hannanonien

RSS 2.0