Släpp fångarna loss!

Jag och mina fina kompisar Hannes, Calle, Ted och Jonas ska för fjärde året i rad anordna Släpp fångarna loss-festivalenTellus i Midsommarkransen. Förra årets festival blev en succé med artister som Jonna Lee, Tvärvägen, Loney Dear och Elias and the Wizzkids. Vi drog under kvällen in massa pengar till Amnestys viktiga arbete för mänskliga rättigheter. I höst kör vi igen men vi börjar planera redan nu. Och nu skulle jag vilja att ni hjälpte till och tipsade om bra band som ni skulle vilja se i år. De får gärna vara Stockholmsbaserade då vi är en nollbudgetfestival, men vet ni några band från andra håll som gärna rattar hit till Stockholm för Amnestys skull så hojta gärna till!

Så, vilka band ska vi försöka få till festivalen i år?

/Annika


Kommentarer
Postat av: belle

taxi taxi är bra!

2010-01-31 @ 10:25:50
Postat av: Håkan

makthaverskan är bäst just nu

2010-02-01 @ 10:07:23
Postat av: Håkan

lite andra typ nya svenska artister Per Egland, Steso songs, Korallreven, Mackaper, och så måste jag skriva johnossi vars nya singel är så så bra

2010-02-01 @ 10:07:52
Postat av: Maria

Napoleon!

2010-02-01 @ 10:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julias vardag

krickelin krickelin

Sammy rose

Sandy in the sky with diamonds

Hanna Hellqvist

Annika Norlin

Extra allt

Fine dage

Johanna VINTAGE

Angle at my table

smilerynker

AprilApril

Isabelles blogg

Doredoris

fingerspitzengefuhl

pellas pärlor

trasselfofs

hannanonien

RSS 2.0