Att kryssa med en femåring...

är ju fantastiskt ljuvligt. Sen det stora barnet fått ett lillesyskon har vi inte kunnat umgås  på samma sätt som innan. Det känns trist och det dåliga samvetet kryper sig på en. Därför bestämde jag att femåringen och jag skulle åka på en kryssning. Bara vi två! Äta alldelse för mycket godis, gå på disco och undersöka den stora båten.
Vi badade bubbelpool och ungen tog faktiskt ett par simtag i poolen.

Buffeerna är ju inte speciellt åtråvärda för oss som inte äter djur, men a la carten var bra. Kan rekomendera att ta med ungarna på BIRKA PARADISE en söndag. Det var betydligt lugnare än kryssningar jag varit på förrut. Mest äldre par och en hel del barnfamiljer.

Här följer bilder från vårat äventyr. Eller vår mesester, som femåringen kallade det. jag tror att det betyder semester,men på lite bakvänd svenska. En relativt billig och fantastiskt rolig tripp för en mamma och en unge.
/Lovisa


1. Lyckan att få en drink med självlysande pinne. 2.Lycka att få en vän att dansa med. 3. Lycka att få en till drink, fast en helt annan sort.  4. Lycka att få vara med sin femåring. 5. Vi två. 6. Lyckan att få spela bilspel flera gånger på raken.


Kommentarer
Postat av: annika

fiiiiiiina ni är, miss u!

2010-02-21 @ 22:39:49
Postat av: lovisa

tackar. = )

häng med nästa gång. u and me and våra ungar.

det vore sååå mysigt!

2010-02-21 @ 22:55:03
URL: http://itsallvintage.webblogg.se/
Postat av: julia

Ser ut som ni hade det mysigt!

Jag och min minsta Elsa brukar gå till stans varmbadhus. Sitta i ångbastun och äta apelsiner och leka hajar i den varma bassängen. Det är också fint!

2010-02-23 @ 19:12:00
URL: http://www.juliasvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julias vardag

krickelin krickelin

Sammy rose

Sandy in the sky with diamonds

Hanna Hellqvist

Annika Norlin

Extra allt

Fine dage

Johanna VINTAGE

Angle at my table

smilerynker

AprilApril

Isabelles blogg

Doredoris

fingerspitzengefuhl

pellas pärlor

trasselfofs

hannanonien

RSS 2.0