knoppar

Det knoppas både inne och ute. Rabarbern liknar mest en hjärna just nu. Sambons chiliplantor växte upp i ett huj. Äppelträdens små små knoppar lurar vem som helst att tro att de inte alls ska slå ut i full blom om några veckor. Men det kommer de att göra. I år igen. Och älskade pelargoner, den enda växt jag (och Lovisa?) bemästrar. Och ikväll regnar det. Inte ett sånt där kallt regn. Det luktar nästan lite sommar ute. Och ungen sover och sambon jobbar natt. Ibland älskar jag ensamheten.

/Annika


Kommentarer
Postat av: lovisa

nää rabarbern ser ju ut som en snippa. = )

fint annika.!!!

och ensamheten, ja det är fint att vara ensam ibland. det tycker jag med. men ibland blir jag så trött på mig själv förstås..

kram

2010-05-01 @ 14:34:28
URL: http://itsallvintage.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Vad härligt! Ibland är ensamhet det mysigaste som finns!

2010-05-01 @ 19:25:21
URL: http://hannanonien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julias vardag

krickelin krickelin

Sammy rose

Sandy in the sky with diamonds

Hanna Hellqvist

Annika Norlin

Extra allt

Fine dage

Johanna VINTAGE

Angle at my table

smilerynker

AprilApril

Isabelles blogg

Doredoris

fingerspitzengefuhl

pellas pärlor

trasselfofs

hannanonien

RSS 2.0